image/svg+xml
image/svg+xml

Davet Yazısı


Değerli araştırmacılar,

Sizleri 1-2 Kasım 2024 tarihleri arasında Bartın Üniversitesi ev sahipliğinde Bartın’da düzenlenecek olan III. Uluslararası XVIII. Ulusal Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kongresine davet etmekten mutluluk duyuyoruz.

Büro yönetimi ve sekreterlik mesleğinde yaşanan güncel sorunların ve çözüm önerilerinin paylaşıldığı, alanla ilgili yeni gelişmelerin tartışıldığı, büro yönetimi ve sekreterlik eğitimi ile ilgili düzenlemelerin, meslekle ilgili gelecek beklentilerinin katılımcıların görüş ve tecrübeleri ile ele alındığı Büro Yönetimi Ve Sekreterlik Kongresi 2000 yılından bu yana devam etmektedir. Bu sene 18.’si gerçekleştirilecek olan Büro Yönetimi ve Sekreterlik Kongresinin ana teması “Büro Yönetiminde Yeni İş Modelleri ve Sürdürülebilirlik” olarak belirlenmiştir. Ana temada yer alan “yeni iş modelleri” kavramı ile dijitalleşme ve yapay zekânın büro yönetimi ve ofis hayatın olan etkisine değinilecektir. “Sürdürülebilirlik” kavramı ile de ofis yönetiminde ve yönetici asistanlarının sorumluluklarını yerine getirirken Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarını yönelik faaliyetlerine dikkat çekilecektir.

Kongremize gelen bildiri özetleri hakem değerlendirmesinden geçtikten sonra uygun bulunan bildiriler bildiri özetleri kitabında yer alacak ve kongre programına dâhil edilecektir. Kongre sonrasında sunulan tüm bildiriler hakem değerlendirmesine tabi tutularak Bartın Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi’nde makale olarak yayınlanma fırsatı bulacaktır. Ayrıca isteyen yazarlarımızın bildirileri uluslararası yayınevi olan Duvar Yayınevinde kitap bölümü olarak yayınlanacaktır.

Siz değerli akademisyenler ve mesleği icra etmekte olan değerli sekreterler ile yönetici asistanlarının öğrencilerle bir araya getirilmesini hedefleyen bu kongreye katılımınız ve desteğiniz bizleri onurlandıracaktır.

Saygılarımızla

 

Kongre Düzenleme Kurulu